Φόβοι για αφορισμούς από «φανατικούς» ιερείς στην Πάτρα
Πληθαίνουν πλέον και στην Πάτρα οι «φωνές» φανατικών ορθοδόξων για τον «αναθεματισμό» (αφορισμό) βουλευτών που ψήφισαν το νόμο για τα ομόφυλα ζευγάρια, μετά την πράξη αφορισμού στην οποία προέβη προχθές ένας ιεράς από τα Κύθηρα, γνώριμος στην Πάτρα, αφού έχει νυμφευθεί Πατρινή και μπατζανάκης του ιερέως Αναστασίου Γκοτσόπουλου (Ι.Ν. Αγίου Νικολάου). Ο συγκεκριμένος ιερέας δημοσιοποίησε μάλιστα το κείμενο του «αναθεματισμού» κατά 3 βουλευτών Πειραιώς, καθώς τα Κύθηρα υπάγονται στην Περιφερειακή Ενότητα Πειραιώς. Γνωστός φανατικός Πατρινός έγραφε: «Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου έμπηξαν βαθειά το στιλέτο στην καρδιά του Έθνους και είναι συνεργοί στο έγκλημα του διαστροφικού μετασχηματισμού της κοινωνίας! Είναι όλοι τους υπόδικοι έναντι Του Θεού, πρωτίστως! Γι’ αυτό και η Ελλαδική Εκκλησία, διά της Ιεραρχίας της, οφείλει να προβεί άμεσα στον αφορισμό τους, χρησιμοποιώντας το ανεκτίμητης αξίας, παρωπλισμένο δυστυχώς, πνευματικό αυτό όπλο, «ίνα και οι λοιποί φόβον έχωσι».
Στον αφορισμό του ο π. Καλίκας αναφέρει μεταξύ άλλων: «Δια ταύτα: Ανάθεμα έστω, ανάθεμα έστω, ανάθεμα έστω, στους βουλευτές της Α΄ Περιφερείας Πειραιώς και Νήσων Κατσαφάδο Κωνσταντίνο, Μιχαηλίδου Δόμνα – Μαρία και Βλαχάκο Νικόλαο, όπου εσήκωσαν το τρισκατάρατο χέρι τους να πράξουν αυτό το ανοσιούργημα. Τους είχαμε σχετικώς προειδοποιήσει και προσωπικά και δημόσια, να μην πράξουν κατ΄ αυτόν τον τρόπο. Αυτοί εις το εξής εκούσια επέλεξαν την εκκοπή τους από του Σώματος της Εκλλησίας, όπως καταστουν αναθεματισμένοι και αφορισμένοι παρά της Υπεραγίας, Ομοουσίου, Ζωοποιού καί αδιαιρέτου Τριάδος, ως καί παρά της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου, της και Μυρτιδιωτίσσης επονομαζόμενης.
Καταδικασμένοι ας είναι, ως τα κλήματα τα εκκοπτόμενα της Αμπέλου και καταπατημένα υπό των διαβατών, και ως την ξηρανθείσα συκή δια την ακαρπίαν της.
Άγονα, άκαρπα και παντελώς νεκρά να είναι τα έργα τους και οι φιλοδοξίες τους, ως άγονη και άκαρπη κατέστει η γη των Σοδόμων και της Γομόρρας, της σήμερον Νεκράς θαλάσσης.
Να είναι άσημοι και καταφρονημένοι στην εδώ βιοτή τους, ως και εκείνοι πανηγυρικώς κατεφρόνησαν και κατέπτυσαν δημοσίως το Θείο και Πανσθενουργό Θέλημα Σου.
Να κληρονομήσουν τους νόες και την σύγχυση των υπερφίαλων προγόνων τους, των ανθρώπων της Βαβέλ, που θέλησαν οι άφρονες να φθάσουν τον Θεό.
Να κλυδωνίζονται και να κανταποτίζονται στο πέλαγος των ανομίων τους, ψυχικώς και σωματικώς, ως οι πρόγονοί τους εν τω κατακλυσμώ, επί ημερών του Νώε.
Να έχουν δε και τάς αράς πάντων των Οικουμενικών Συνόδων και λοιπών αγίων Πατέρων, οι οποίοι και καταδίκασαν ξεκάθαρα τα παρά φύσιν αυτά αμαρτήματα»!
Το γεγονός σύμφωνα με πληροφορίες απασχόλησε και τον Πατρών Χρυσόστομο φοβούμενος, ότι κάτι τέτοιο θα εγείρει αντιδράσεις πέραν από αυτές στις οποίες προβαίνει η Ιερά Σύνοδος και το σύνολο των Ιεραρχών. Είναι φανερό ότι η Εκκλησία δεν επιθυμεί να έρθει σε τέτοιο βαθμό σύγκρουσης με την Πολιτεία, γιατί αν αυτό το κάνει… κάθε ιερέας, σε κάθε περιοχή, κινδυνεύουν με αφορισμό.. και οι 175 που ψήφισαν το νόμο! Ας μην ξεχνάμε ότι και στην Πάτρα υπάρχουν «φανατικοί» ιερείς που δεν αποκλείεται ακόμη και να προβούν σε απαξίωση των θέσεων του Μητροπολίτη για να «προκαλέσουν» με «ανάθεμα» σε βουλευτές! Όπως είναι γνωστό για να προβεί κάποιος ιερέας σε αφορισμό δεν χρειάζεται η «άδεια» του οικείου Μητροπολίτη!