Η τρόικα της Μαρίας διώχνει κόσμο
Σαν μπαλόνι αρχίζει και ξεφουσκώνει το κόμμα της Καρυστιανού που χάνει στελέχη και προφανώς ψηφοφόρους που το βλέπουν να δουλεύει στο ρελαντί. Η αποχώρηση του Κοκοτσάκη που ήταν συγκεντρωσιάρχης στην Κρήτη δεν είναι αμελητέα, καθώς το κόμμα ήθελε να ξεκινήσει περιοδείες από εκεί. Τώρα, η αρχηγός Μαρία λέει κάτι νόστιμα ότι υπήρχαν δούρειοι ίπποι και “βαλτοί” μέσα στο κόμμα, όμως η αλήθεια είναι ότι ο Κοκοτσάκης ήταν δικός της τεχνικός σύμβουλος στην υπόθεση των Τεμπών. Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι και αυτός και ο πτέραρχος Παπανικολάου λένε στο off ότι το κόμμα διοικείται από μια τρόικα: τη Μαρία, τη Μαρία Γρατσία και τον Νίκο Γαλανό, παλιό βουλευτή που έχει αναλάβει όλη την οργάνωση. Κάποιος μου λέει επίσης ότι και ο Αυγερινός έχει αρχίσει να δυσφορεί με διάφορες εξελίξεις, όμως αυτό είναι δύσκολο να τεκμηριωθεί σε αυτή τη φάση.