Eμπορικός οπαδισμός. Η νέα μόδα της «Gen Z»
Μια άκρως περίεργη τάση αναδύεται στους κύκλους της «Gen Z», όπου παιδιά και νέοι φανατίζονται υπέρ και κατά συγκεκριμένων σούπερ μάρκετ, φτάνοντας ορισμένες φορές στα άκρα.
Εκατοντάδες βίντεο πλημμυρίζουν την πλατφόρμα του TikTok με περιεχόμενο από χρήστες που υποστηρίζουν τις γνωστές αλυσίδες τροφίμων.
Από ένα σημείο και έπειτα η τάση αυτή φαίνεται να γιγαντώνεται και να γίνεται λίγο πιο σοβαρή. Σε πολλά βίντεο παρουσιάζονται νεαροί που φορούν ως μάσκα τις… σακούλες της εκάστοτε αλυσίδας που στηρίζουν, ενώ με ακραίο τρόπο και υβριστικό λεξιλόγιο απειλούν τα μέλη άλλων ομάδων από άλλα σούπερ μάρκετ.