H δημοσιογράφος που πήρε πτυχίο στο φλάουτο

Εγραψε η δημοσιογράφος Πέπη Σπηλιωτοπούλου από το Αίγιο:

Ένα μεγάλο και υπέροχο κεφάλαιο της ζωής μου ολοκληρώθηκε σήμερα με τις εξετάσεις μου για την απόκτηση πτυχίου φλάουτου από το Λίνειο Ωδείο, που στέφθηκαν με επιτυχία και με βαθμό ΑΡΙΣΤΑ.
🎶Είναι πολλά αυτά που θα μπορούσα να γράψω για αυτό το προκλητικό ταξίδι που διήρκησε περίπου 7,5 χρόνια και είχε μέσα του αμέτρητες ώρες μελέτης, εκατοντάδες μετακινήσεις με καύσωνα και παγωνιά, με 18μηνη τηλεκπαίδευση λόγω πανδημίας, με όμορφες συνεργασίες, με γνωριμίες ζωής και με όλα όσα συνθέτουν τη μικρή προσωπική μου διαδρομή. Σημασία έχει ότι δεν θα άλλαζα απολύτως τίποτα από όσα έζησα όλα αυτά τα χρόνια, ούτε αυτά που ευχαριστήθηκα ούτε αυτά που με ζόρισαν και με λύγισαν.
🎶Θέλω να ευχαριστήσω από την καρδιά μου την οικογένεια του Λίνειου Ωδείου για τη στήριξη τα τελευταία δυο χρόνια και πάνω από όλα την καθηγήτρια μου Νίκη Μπαρτζελά, που μπροστά στην πρόκληση να ασχοληθεί με μια ηλικιακά αρκετά ώριμη σπουδάστρια, έδωσε όχι μόνο τον καλύτερο της εαυτό αλλά και πολλά παραπάνω. Τη διευθύντρια του Ωδείου Μαρία Αντωνοπούλου και όλους τους καθηγητές που συναντηθήκαμε στους διαδρόμους του αυτά τα δυο χρόνια. Οφείλω επίσης ένα τεράστιο ευχαριστώ στην πρώτη μου δασκάλα, τη διεθνώς καταξιωμένη Iwona Glinka για τις στέρεες βάσεις που μου έδωσε όταν σπούδαζα στο Δημοτικό Ωδείο Πάτρας, καθώς και όλους τους φίλους που γνώρισα εκεί.
🎶Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Νατάσα Φ., που μου χάρισε το πρώτο μου μαθητικό φλάουτο, με το οποίο πήρα την απόφαση να κάνω όλο αυτό το ταξίδι.
🎶Πάμε τώρα στους καταξιωμένους μουσικούς που μου έκαναν την τιμή να με εντάξουν στις παρέες τους και να αποκτήσω πολύτιμη εμπειρία και κυρίως πολύ ευχάριστες στιγμές σε πρόβες, ταξίδια και συναυλίες (κι ας ήμουν ηλικιακά η «θεία» των υπολοίπων της ορχήστρας). Ξεχωριστό ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη στον μαέστρο της Φιλαρμονικής Καλαβρύτων Γιώργο Μπαμπαράκο, που αποτελεί τεράστιο κεφάλαιο για τον τόπο μας και για όσα προσφέρει στη μουσική παιδεία μικρών και μεγάλων, με πανελλήνια και διεθνή αναγνώριση. Ευχαριστώ επίσης με πολλή αγάπη τους αρχιμουσικούς υπό τη διεύθυνση των οποίων έπαιξα και οι οποίοι αλφαβητικά είναι: Χρήστος Ασημακόπουλος, Χρήστος Λούκας, Δημήτρης Μίχαλος, Παναγιώτης Παναγάκος, Λεωνίδας Χαραλαμπόπουλος. Φυσικά δεν ξεχνάω και τις πρόσφατες συνεργασίες μου με την Μπέσσυ Νάσση και τη Ζουμπουλιά Σπυροπούλου αλλά και παλαιότερες με τη Βαρβάρα Σεφέρη και τον Σάκη Παπαδημητρίου σε τοπικές εκδηλώσεις, μαζί με φοβερά μουσικά παρεάκια!
🎶Πολλά ευχαριστώ και στην Αγγελική Αργυροπούλου από το Πρότυπο Ωδείο Αιγίου, ξέρει γιατί 🥰
🎶Υπάρχουν βέβαια πολλοί άνθρωποι που σε αυτή τη διαδρομή διασταυρώθηκαν οι δρόμοι μας και παίξαμε μαζί -και σίγουρα κάποιον θα ξεχάσω και θα αδικήσω, γι’αυτό και δεν τους αναφέρω αλλά τους ευγνωμονώ.
🎶Πολλά ευχαριστώ στον Ανδρέα Ζαφειρόπουλο, τον σπουδαίο πιανίστα που με συνόδευσε στις πτυχιακές εξετάσεις.
🎶Τέλος, ευχαριστώ την οικογένειά μου και τους λίγους αληθινούς μου φίλους, για την υποστήριξη και την υπομονή τους.
🎶Το πτυχίο αυτό το αφιερώνω στον ανιψιό μου Χρήστο, μιας και ξεκίνησα τη διαδρομή μου λίγες ημέρες αφού μάθαμε ότι θα ερχόταν στον κόσμο -και μια αγκαλιά του πάντοτε μου έδινε κουράγιο τις φορές που λύγισα (και ήταν πολλές).
🎶Και ένα τελευταίο ηθικό δίδαγμα: Μην αφήνετε κανέναν να σας ορίσει τα δικά σας όνειρα. Αν σας πουν «Δεν μπορείς», χαμογελάστε και ΚΑΝΤΕ ΤΟ!
❤️Πάμε για άλλα ωραιότερα! Καλό καλοκαίρι

Σχετικά Άρθρα