Δυό φίλοι και συναγωνιστές από τα παλιά
Την εκδήλωση για τη μάστιγα των ναρκωτικών στα παλαιά σφαγεία της Πάτρας, παρακολούθησε ο δήμαρχος Κώστας Πελετίδης ο οποίος απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό. Προλόγισε ο πρόεδρος του ΕΣΥΝ Πάτρας Χρήστος Γρεκιώτης. Παραβρέθηκε ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού Αποστόλης Αγγελής, δημοτικοί και διαμερισματικοί σύμβουλοι. Πελετίδης και Γρεκιώτης, χρόνια συναγωνιστές. Αλλωστε και ο κ. Γρεκιώτης είναι παλιός δημοτικός σύμβουλος, πάντα με το ΚΚΕ.