Δεν κάθισαν μαζί Σαμαράς και Καραμανλής
Στην παρουσίαση του βιβλίου του Μιχάλη Σάλλα, που έγινε χθες, όπως ήταν αναμενόμενο, ήταν δεκάδες πολιτικοί, επιχειρηματίες, στελέχη της αγοράς και φίλοι μιας ζωής του τραπεζίτη, δημιουργού της μεγαλύτερης ελληνικής τράπεζας. Αυτό που αναρωτήθηκαν αρκετοί, μεταξύ των οποίων κι εγώ, είναι πώς δεν κάθισαν μαζί ο Σαμαράς με τον Κ.Κ.Ρ. (Κώστα Καραμανλή Ραφήνας). Τους είχαμε συνηθίσει τους τελευταίους μήνες πίτσι πίτσι, δίπλα δίπλα σε όλες τις δημόσιες εμφανίσεις τους. Χθες ο Καραμανλής καθόταν με τον Βενιζέλο, ο οποίος κι αυτός εσχάτως έχει ρίξει τόνους εναντίον Μητσοτάκη. Ρώτησα 3-4 πολιτικούς όλων των αποχρώσεων και η άποψή τους είναι ότι ο Καραμανλής δεν θέλει να «πακετάρεται» πλέον στις δημόσιες εκδηλώσεις με τον Σαμαρά, γιατί απλούστατα ο Σαμαράς κάνει κόμμα απέναντι στη ΝΔ, στην οποία (ο Κ.Κ.Ρ.) τυπικώς ανήκει ακόμα. Μέλλει να αποδειχθεί!