Το νέο… κοσκινάκι Αδωνις, Στέφανος, Τάιλερ
Θα είδατε ίσως την ανάρτηση του Κασσελάκη με τον Τάιλερ πριν από τρεις ημέρες, όπου και οι δύο έλεγαν καλά λόγια -όχι ότι έγιναν φίλοι- για τον Άδωνι. Τέλος πάντων, ειδικά ο Τάιλερ είπε ότι ήθελα να τον γνωρίσω, να του πω τη γνώμη μου για το ΕΣΥ κ.λπ. Λοιπόν, μόλις διάβασε την ανάρτηση ο Άδωνις (σε εμάς), έμαθα ότι πήρε τηλέφωνο και κανόνισε σήμερα το βράδυ να πάει στη διαδικτυακή εκπομπή του Κασσελάκη να μιλήσει και κατόπιν σκοπεύει να καλέσει σε ντινεράκι το ζεύγος, μαζί βέβαια με την Ευγενία. Δεν παίζεται ο τύπος, έτσι;