Πόλεμος στα super market: Lidl εναντίον Σκλαβενίτη
-Έχει ξεσπάσει ανηλεής πόλεμος στα super market με τον (κατ΄ εκτίμηση – δεν ανακοινώνει νούμερα) δεύτερο παίκτη της αγοράς, τη Lidl να έχει εξαπολύσει μετωπική επίθεση στον αδιαμφισβήτητο πρώτο, την αλυσίδα Σκλαβενίτη. Βασιζόμενος στην αρχή ότι αυξάνοντας τα κανάλια διανομής γίνεσαι μεγαλύτερος σε πωλήσεις, η Lidl κατεβαίνει με επιθετικές οικονομικές προσφορές, όπου λήγει μίσθωση της Σκλαβενίτης. Μάλιστα έγινε και μια άτυπη επαφή μεταξύ των δυο αλυσίδων, με τη Σκλαβενίτης να διαμαρτύρεται για την πολιτική της Lidl και να εισπράττει τελικά την απάντηση ότι οι εντολές έχουν έρθει από τη Γερμανία. Το παρασκήνιο του αδυσώπητου εμπορικού πολέμου για την πρώτη θέση ενδεχομένως εξηγεί τον αυξημένο εκνευρισμό στη Σκλαβενίτης για το πρόστιμο των 1,44 εκατ. που επέβαλε πρόσφατα το υπουργείο Ανάπτυξης κι έψαχναν σκοπιμότητες πίσω από την ενέργεια “επειδή αφορούσε μόνον 36 ετικέτες” και άλλα τέτοια ανάλογα. Βέβαια το ΥΠΑΝ μαζί με τη Σκλαβενίτης έριξαν και 805.000 ευρώ πρόστιμο στη Lidl που επίσης το πήρε βαριά γιατί αφορούσε “μόνον 32 ετικέτες” κ.λπ.