ΣΤΑΘΗΣ ΚΕΡΑΜΙΔΑΣ: Η αλήθεια για το νέο λιμάνι, την κρουαζιέρα και το τρένο
Εγραψε ο δημοσιογράφος Στάθης Κεραμιδάς:
Στην Πάτρα η αντιπαράθεση για το τρένο, έχει σημείο αναφοράς το Νέο Λιμάνι.
Βασικός στόχος , το ηλεκτροκίνητο τρένο φθάνοντας εκεί να συμβάλλει στη γρήγορη, φθηνή και ασφαλή διακίνηση των εμπορευμάτων.
Ωστόσο, εμπορικό τμήμα στο λιμάνι της Ακτής Δυμαίων δεν υπάρχει !
Και αντί να πιέζουν – κυρίως οι βιαστικοί… – να λειτουργήσει εμπορικό λιμάνι (σ.σ. οι μελέτες είναι έτοιμες εδώ και 10 χρόνια !) αυτοί ζητούν να φθάσει πρώτα – και ΄΄όπως όπως΄΄ – το τρένο !
Οι δε διαχειριστές του λιμανιού παραμυθιάζουν κόσμο ότι δημιουργούν ανάπτυξη.
Έχουν στα χέρια τους το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, το οποίο εγκαινιάστηκε πριν 15 χρόνια και δεν διαθέτει ούτε τις βασικές υποδομές.
Υπάρχουν μόνο 4 νηοδόχοι για τα πλοία της γραμμής Πάτρα – Ιταλία και τίποτε άλλο !
Δεν υπάρχει ΄΄τίποτε άλλο΄΄ γιατί δεν χωράει !
Θέλουν να αναπτύξουν τουριστική δραστηριότητα, αλλά εκεί δεν χωράει κρουαζιερόπλοιο .
Έχετε ξανακούσει , ένα καινούργιο λιμάνι να είναι εκτός προδιαγραφών κρουαζιέρας ;
Τα δε πλοία της ακτοπλοικής γραμμής Πάτρα – Κεφαλονιά, ΄΄δένουν΄΄ στο μώλο που ανήκει στο δήμο επειδή δεν χωράνε στο νέο λιμάνι.
Γι αυτό το λιμάνι (φωτο) δαπανήθηκαν 150 εκατ. και είπαν τότε πως θα αναδειχτεί σε βασικό κόμβο συνδυασμένων μεταφορών στην Ανατολική Μεσόγειο.
Όνειρα απατηλά…
