Συνεργασία δύο “γιγάντων” στον χώρο της εστίασης! Ο ένας έχει και κατάστημα στην Πάτρα – φωτό
Σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις για τη σύναψη πολυεπίπεδης στρατηγικής συνεργασίας βρίσκονται οι αλυσίδες «Κουλουράδες» (με κατάστημα και στην Πάτρα) και «Bread Factory». Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του newmoney, το επιχειρηματικό δημιούργημα του Δημήτρη Γρίβα, έχει καταθέσει συγκεκριμένη πρόταση, η οποία προβλέπει και την μετοχική είσοδο της στην ταχέως αναπτυσσόμενη αλυσίδα των Bread Factory και μάλιστα με προοπτική απόκτησης πλειοψηφικού ποσοστού.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι διαπραγματεύσεις έχουν ξεκινήσει εδώ και κάποιο διάστημα και πλέον έχουν εισέλθει στην τελική φάση. Βασικός άξονας της πρότασης των Κουλουράδων είναι οι δυνατότητες που μπορούν να «ξεκλειδώσουν» απ’ την επίτευξη συνεργιών μεταξύ των δύο αλυσίδων σε πολλαπλά επίπεδα. Αφενός εντός της Ελλάδος, που το μεν δίκτυο των «Κουλουράδων» επιχειρεί μέσω franchise την πανελλαδική κάλυψη, αυτό του Bread Factory επιδιώκει μεγαλύτερη επέκταση καθώς σήμερα λειτουργεί 8 πολυχώρους εστίασης στην Αττική και 1 στη Λάρισα. Αφετέρου στο εξωτερικό, όπου η διοίκηση της «Κουλουράδες» έχει στρέψει την προσοχή της με την προσπάθεια διείσδυσης στην κυπριακή αγορά να είναι σε εξέλιξη, λειτουργώντας τα πρώτα τέσσερα καταστήματα και στόχο τα 15.

Αντίστοιχα, η Bread Factory, με αφετηρία επίσης το 2016 και το πρώτο κατάστημα στο Μοσχάτο, έχει καταφέρει μέσα σε λίγα χρόνια να εξελιχθεί σε μία από τις πλέον αναγνωρίσιμες αλυσίδες πολυχώρων εστίασης, λανσάροντας ένα υβριδικό μοντέλο που συνδυάζει κατάστημα τροφίμων, αρτοποιείο, ζαχαροπλαστείο, καφέ και εστιατόριο, με 24ωρη λειτουργία. Πρόκειται για ένα concept που απαιτεί αυξημένα λειτουργικά κόστη, αλλά προσφέρει ταυτόχρονα διαφοροποιημένες πηγές εσόδων και ισχυρή εμπορική ταυτότητα. Σκιά στην επιτυχία του Bread Factory ως τώρα αποτελεί το θολό τοπίο αναφορικά με το ιδιοκτησιακό καθεστώς της εταιρείας
Σε κάθε περίπτωση, μια πιθανή στρατηγική συμφωνία θα μπορούσε να προσδώσει στη Bread Factory πρόσβαση σε ένα ευρύτερο δίκτυο, ισχυρότερη αγοραστική δύναμη, καθώς και οικονομίες κλίμακας. Παράλληλα, για τους Κουλουράδες μια τέτοια κίνηση θα σήμαινε έμπρακτα τη μετάβαση από το street bakery σε έναν πιο ολοκληρωμένο όμιλο οργανωμένης εστίασης επανατοποθετώντας τον σε έναν χώρο με έντονο επιχειρηματικό και επενδυτικό ενδιαφέρον.
