Πάτρα: Στη γιορτή της «Μέριμνας» η Βίβιαν Σαμούρη

Μέσα από το θέατρο, τη μουσική και το τραγούδι, τα παιδιά του Θεραπευτικού Παιδαγωγικού Κέντρου «Η Μέριμνα», στην προχθεσινή καλοκαιρινή γιορτή τους, στο Θεατράκι, ανέδειξαν τη δύναμη της συνεργασίας, της αλληλεγγύης, της αρμονικής συνύπαρξης, μεταφέροντας, μέσα από τη δημιουργία, μηνύματα χαράς, αισιοδοξίας και σεβασμού για τον άνθρωπο και το φυσικό μας περιβάλλον.

Στο πλευρό τους βρέθηκε, για μια ακόμα φορά, η αντιδήμαρχος Υγείας και Πρόνοιας του Δήμου Πατρέων, Βίβιαν Σαμούρη, η οποία μετέφερε τους χαιρετισμούς του δημάρχου, Κώστα Πελετίδη, και διαβεβαίωσε ότι, «ως δημοτική Αρχή, θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τις δομές και τις δράσεις που συμβάλλουν στην κοινωνική ένταξη, τη δημιουργική απασχόληση και την αξιοπρεπή ζωή των ατόμων με αναπηρία και των οικογενειών τους, διεκδικώντας, παράλληλα, από το κράτος όλες τις αναγκαίες υπηρεσίες και υποδομές που δικαιούνται».

Σχετικά Άρθρα