Αχαϊα: Κλείνει πασίγνωστο κατάστημα εστίασης στην Κ. Αχαϊα
Eγραψε ο Φίλιππος Σερεπίσος από την Κ. Αχαϊα: Τέλος εποχής; Το δεύτερο παλιότερο μαγαζί σε ότι λέμε εστίαση, μετά τον μπεζεριανο, κλείνει πύλες. Η είδηση για εμάς τους παλιούς αχαγιωτες έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία. Ο Μαχαίρας τέλος σε μια διαδρομή δεκαετιών; Ήμουν παιδάκι 7 χρονών όταν πρωτομπηκα με τον πατέρα μου, να με κεράσει σουβλάκι και πορτοκαλάδα τότε Χελμός, τοπική παραγωγή σπαλιαρας μπακουλοπουλος. Στο τότε μαγαζί το οποίο ήταν το ίδιο με το σημερινό. Έπειτα μετακόμισε ο τσολιάς στην μετέπειτα Μουριά. Και περνούσαν τα χρόνια. .. Μικρά παιδιά τότε Ανδρέας και Τάκης. Και όλο πήγαινε και καλύτερα το μαγαζί. Εξαιρετική ποιότητα, ο συγχωρεμενος ο Βασίλης αδικήθηκε που δεν πήρε αστέρι μισελεν στο ψήσιμο. Και γίναμε έφηβοι και ο Μαχαίρας εκεί. Και έπειτα έγινε η επιστροφή στο κλασικό μαγαζί, έχω μεγαλώσει έχω πάω φαντάρος έχω πάει αστυνομία, εκεί στις διακοπές μου. Έζησα το Μαγαζί να μεταμορφώνεται σε 24ωρη λειτουργία φουλ, και έπειτα να γίνεται ποταδικο με τα μαγικά δάχτυλα του dj Μπούμπα και πάλι και πάλι Μαχαίρας. Μπήκα εκεί πιτσιρίκι τα μαχαιροπουλα μπουσουλαγαν. Κοντεύω τα εξήντα και κοιτώντας πίσω έχω τρία σημεία αναφοράς. Πλεγα, μπεζεριανο και μάχαιρα. Μια ζωή ολόκληρη. Να είναι καλά τα παιδιά, να κρατήσουν την επωνυμία Μαχαίρας, σε ένα νέο εγχείρημα. Έχουμε αναμνήσεις ρε φίλε πολλές. Είμαστε αχαγιωτες, ίσως και οι τελευταίοι των Μοϊκανών.
