Έφυγε και ο Σκανδάμης
Κακό χωριό τα λίγα σπίτια λένε και αυτό έχει αρχίσει να ισχύει για το ΠΑΣΟΚ, καθώς αποχωρούν στελέχη βλέποντας προφανώς ότι το μεγάλο μαγαζί του χώρου πάει να γίνει αυτό του Τσίπρα. Αυτό έγινε και στην περίπτωση του δικηγόρου και πολιτευτή Αχαΐας Μαρίνου Σκανδάμη, που αποχώρησε από το ψηφοδέλτιο του κόμματος, όπου προφανώς δεν μπορεί να εκλεγεί όσο πολιτεύεται ακόμα ο ΓΑΠ, που ως πρώην πρωθυπουργός καταλαμβάνει την έδρα αριστίνδην. Τώρα πολλοί λένε ότι θα πάει προς τον Τσίπρα, όποιος παραδοσιακά είχε δύναμη στην Πάτρα, αλλά καταλαβαίνετε πόσο καλό είναι το κλίμα στη Χαριλάου Τρικούπη γενικώς.