ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ: Η Πατρινή εταιρεία που ανοίγει 20 καταστήματα στην Ινδία
Με ραγδαίο ρυθμό αναπτύσσεται στην Ινδία το brand Coffee Island, μόλις 3,5 μήνες μετά τη λειτουργία του πρώτου καταστήματος με τα σήματα της ελληνικής εταιρείας καφέ. Όπως έλεγε στο newmoney ο Γενικός Διευθυντής της Σαπλάι Γιουνίκ ΑΕ, της εταιρείας πίσω απ’ το γνωστό μπραντ, κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος (αριστ. στην κεντρ. φωτ.) ήδη λειτουργούν δύο καταστήματα ενώ άλλα οκτώ κατασκευάζονται αυτή τη στιγμή και αναμένεται να λειτουργήσουν μέσα στο καλοκαίρι. «Συνολικά το σχέδιο του συνεργάτη μας που έχει πάρει το master franchise είναι η ανάπτυξη 20 καταστημάτων ως το Μάρτιο του 2026, αν και ίσως ο στόχος επιτευχθεί και νωρίτερα», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κωνσταντινόπουλος στο περιθώριο συνεδρίου με αφορμή την ενεργοποίηση του «Επιχειρηματικού και Επενδυτικού Συμβουλίου Ινδίας – Ελλάδας – Κύπρου».
«Τα μηνύματα ως τώρα είναι πολύ θετικά. Για να είμαι ειλικρινής έχουμε εντυπωσιαστεί απ’ τη συνεργασία και την αφοσίωση όλων στο να πετύχει το εγχείρημα, ακόμα και των φορέων της χώρας. Θέλουμε να είμαστε η πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία καφέ που θα πετύχει στην Ινδία», τόνισε ο κ. Κωνσταντινόπουλος.

«Οι Ινδοί παραγωγοί καφέ είναι πολύ γνωστοί για το υψηλό επίπεδο ακεραιότητας και το υψηλό επίπεδο εμπιστοσύνης που μπορούμε να οικοδομήσουμε μαζί τους. Έτσι, φαίνεται να είναι ένα πολύ ασφαλές περιβάλλον για ορισμένες επιχειρήσεις. Τώρα, αν αναλύσουμε την αγορά καφέ στην Ινδία, είναι πολύ περίεργο, γιατί είναι μια από τις μεγαλύτερες χώρες παραγωγής καφέ, νομίζω ότι είναι η 7η μεγαλύτερη που παράγει περίπου μισό εκατομμύριο τόνους ετησίως, αλλά ταυτόχρονα, είναι μια αναδυόμενη χώρα κατανάλωσης καφέ», σημείωσε από πάνελ του συνεδρίου στο οποίο συμμετείχε.
Οπως τόνισε ο κ Κωνσταντινόπουλος, «για εμάς, η Ινδία δεν είναι απλώς μια χώρα· είναι η πύλη για τη Μέση Ανατολή και την Ασία. Και είτε το πιστεύετε είτε όχι, λίγες εβδομάδες αφότου ανακοινώσαμε τη συμφωνία και ανοίξαμε το πρώτο μας κατάστημα στην Ινδία, στις αρχές του έτους, λάβαμε αίτημα από το Ιράκ – από έναν εξαιρετικό επενδυτή με εμπειρία στον κλάδο της εστίασης. Χάρη σε αυτή την επέκταση, έχουμε πλέον απευθείας πτήση προς το Ιράκ, κλείσαμε το master franchise και ξεκινήσαμε επίσημα τη λειτουργία μας εκεί. Γιατί συνέβη αυτό; Επειδή το κάναμε πρώτα στην Ινδία. Επομένως, πρόκειται για μια στρατηγική τοποθεσία και ένα εξαιρετικό case study. Είναι ένα περιβάλλον δύσκολο, απαιτητικό, γεμάτο προκλήσεις. Όμως, πιστεύω ότι είναι ένα συναρπαστικό ταξίδι, που μας βοηθά να εξελίξουμε τις υπηρεσίες μας και να ανταποκριθούμε σε νέες προκλήσεις»,.